Benelli TRK 502 X
De Benelli TRK 502 X all road motor is met z’n spaakwielen en 19’’ voorwiel, de avontuurlijke versie van de TRK 502. Hij is ontworpen om te voldoen aan de wensen van de meest veeleisende rijders, die willen reizen zonder grenzen. Met deze all road motor blijf je elk wegtype de baas. De TRK 502 X motorfiets is uitgerust met een 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder motor met 47,6 pk bij 8500 tpm.
Motorblok
De TRK 502 wordt aangedreven door een splinternieuwe 499cc tweecilinder met een soepele zesbak, vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenassen; zodat het maximale vermogen uit het blok gepuurd werd. De benzine-injectie garandeert een superprecieze gasrespons.
Ruime zitpositie
Het ruime zadel biedt comfort aan zowel de bestuurder als de passagier. Daarnaast zijn er voetsteunen voorzien voor de passagier wat het comfort bevordert.
Verhoogd uitlaatsysteem
Het verhoogde uitlaatsysteem zorgt voor meer grondspeling en betere bescherming bij offroad-gebruik
TRK 502 X Specificaties
Chassis
Frame:Frame met stalen buizen en platen
Vering vooraan: (MM)Upside down vork van ø 50 mm
Veerweg vooraan:140 mm
Vering achteraan:Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping
Veerweg achteraan:62 mm
Voorrem:Dubbele wave schijf ø 320 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS
Achterrem:Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS
Voorband:110/80 - R19'' - M/C 59V
Achterband:150/70 - R17'' - M/C 69V
Motor
Type: Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbel bovenliggende nokkenas, Euro 5
Cilinderinhoud: 500 cc
Boring X slag: (MM)69 x 66,8 mm
Geschat vermogen: 35 kW (47,6 pk) @ 8500 t/min
Max. koppel: 46 Nm (4,7 kgm) @ 6000 t/min
Koppeling: Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Afmetingen
Zithoogte: 860 mm
Wielbasis: (MM)1505 mm
Rijklaargewicht: 235 kg
Tankinhoud: 20 liter
Lengte/breedte/hoogte: (MM)2220 mm / 915 mm / 1480 mm
TRK 502 X Galerij
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
BEKIJK DE KLEUREN
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |