Retourneren
BEDENKTIJD/ZICHTTERMIJN
U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.
U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met de ontvangen artikelen en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de artikelen wenst te behouden.
RETOURNEREN
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele verpakking aan ons retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:
Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee u heeft betaald.
Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour. Download hieronder het retourformulier en voeg het ingevulde retourformulier bij het pakket. Plak de adresgegevens van het retourformulier op het pakket en geef dit af bij een pakketpunt naar keuze. De retourkosten zijn voor de klant.
Download het retourformulier
TERUGBETALING
Wij zullen het aankoopbedrag, mits het retourformulier correct is ingevuld, binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket aan u terugbetalen op de rekening waarmee u heeft betaald. De retourkosten zijn voor de klant.
KLACHTENPROCEDURE
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij adviseren u om contact met ons op te nemen.
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar info@hoflandmotoren.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.