Retourneren
BEDENKTIJD/ZICHTTERMIJN
U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.
U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met de ontvangen artikelen en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de artikelen wenst te behouden.
RETOURNEREN
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele verpakking aan ons retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:
Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.
Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour. Het pakket kunt u naar PostNL of DHL brengen. De retourkosten zijn voor de klant.
Graag ontvangen wij een mail op kleding@hoflandmotoren.nl met de reden van retour op het moment dat het pakket opgestuurd word. (retourportaal is tijdelijk buiten gebruikt)
Onderstaand het retouradres:
Hofland Motoren
Databankweg 2
3821AL Amersfoort
TERUGBETALING
Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket aan u terugbetalen op de rekening waarmee u heeft betaald. De retourkosten zijn voor de klant.
KLACHTENPROCEDURE
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij adviseren u om contact met ons op te nemen.
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar info@hoflandmotoren.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.